Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОНМС від 13.04.2011р. №323):
- чотири рівні навчальних досягнень учнів (початковий, середній, достатній, високий)
- бали (1-12)
- загальні вимоги до знань, умінь і навичок, досягнень учнів
Формувальне оцінювання учнів 1 класу (лист МОНУ від 18.05.2018 р. № 2.2-1250 та від 21.05.2018 р. № 2.2-1255)
Види оцінювання навчальних досягнень учнів : поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА
Ключові та предметні компетентності
Наскрізні вміння
Ціннісні ставлення
Основні функції оцінювання навчальних досягнень учнів
Кiлькiсть переглядiв: 193