• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОНМС від 13.04.2011р. №323):

  • чотири рівні навчальних досягнень учнів (початковий, середній, достатній, високий)
  • бали (1-12)
  • загальні вимоги до знань, умінь і навичок, досягнень учнів

Формувальне оцінювання учнів 1 класу (лист МОНУ від 18.05.2018 р. № 2.2-1250 та від 21.05.2018 р. № 2.2-1255)

Види оцінювання навчальних досягнень учнів : поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА

Ключові та предметні компетентності

Наскрізні вміння

Ціннісні ставлення

Основні функції оцінювання навчальних досягнень учнів

Кiлькiсть переглядiв: 193

Коментарi